Doł±cz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jeste¶my jedn± z wiod±cych firm szkoleniowych w Polsce. W zwi±zku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energi± i zaangażowaniem doł±cz± do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajduj± się w dynamicznym ¶rodowisku i ceni± sobie rozwój zawodowy. Zakres obowi±zków: - przygotowanie bież±cej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społeczno¶ciowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku - umawianie i organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawień i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomo¶ci obsługi Canvy i mediów społeczno¶ciowych, - wysokiej precyzji, dokładno¶ci i kultury osobistej, - umiejętno¶ci pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presj± czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k